Thursday 27 August 2009

stooooooooooooooooooooooooooooory time!!

by
fiqah ghazali.

i was absent last Monday.
and something happened.
fifi told me this..

"aku ani kan minta acrylic arah Sir, pastu katanya mesti bedangan..pastu aku minta dangani arah si Zizah..ia mau jua,, aku lupa wah yang ia ani kurus..sekali, msa arah store atu, si Zizah ne menarik acrylic yang basar ah..pastu heranku, kataku "napa tia bida mua si Zizah ani??" rupa-rupanya ia terpihit wah!! "tolong!TOLONG!!", nya si Zizah..pastu aku pun menolong ia lah..hero kaliah aku ah..

nina : eh, beygali kau ah!aku pun menolong kaliah! hahahha!

..eh, banar kaliah!aku bejuang tu masatu ah, BEJUANG untuk si Zizah..eeeeyyyaaaa!! hahaha, yatah,sekali sudah si Zizah ani lapas,, AKU LAGI TERPIHIT!! sekali datang tia Sir..ia ani marah wah, yatah, nda ia menolong aku, diceramahinya terpulang dulu!!"

HAHAHAHA!

No comments:

Post a Comment